Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat leuk dat je de examens doet!noaislief zei:Ik speel nu ongeveer 19 maanden, dus ben nog maar net begonnen.
Ik speel op mijn A examen Canon in D van Pachelbell, dus ben nog niet zo ver.
ik heb nog maar in 4 projectorkesten meegespeeld, en ben nu aanvoerder van de 2e violen bij een orkest waarmee we het Carmina Burana gaan spelen.
Dus nog niet zo'n geweldig hoog niveau,helemaal niet als ik mijzelf vergelijk met Stev...
I
Ik heb wel veel plezier in het spelen en hoop volgend jaar mijn B examen te mogen doen, al speel ik nog lang geen 3 a 4 jaar (is officieel bij ons een minimum, maar wordt wel eens van af geweken (ik mag oik A doen zonder minimaal 2 jaar te spelen)
Wat jammer dat je geen examen mag doen, ik vind het namelijk erg leuk om te doen. Ik ben niet heel jong, ik weet niet hoeveel verschil er tussen u en mij zit, maar ik ben 16, dus ben redelijk laat begonnen met viool spelen (vergeleken met de meeste violisten van mijn leeftijd) en dat merk ik in het orkest vaak ook. Maar gelukkig kan ik snel de schade inhalen en speel ik (volgens de mensen van een bladmuziekwinkel) op het niveau van iemand met 4 jaar les... (ben het er zelf niet helemaal mee eens)Deano zei:Wat leuk dat je de examens doet!noaislief zei:Ik speel nu ongeveer 19 maanden, dus ben nog maar net begonnen.
Ik speel op mijn A examen Canon in D van Pachelbell, dus ben nog niet zo ver.
ik heb nog maar in 4 projectorkesten meegespeeld, en ben nu aanvoerder van de 2e violen bij een orkest waarmee we het Carmina Burana gaan spelen.
Dus nog niet zo'n geweldig hoog niveau,helemaal niet als ik mijzelf vergelijk met Stev...
Ik heb wel veel plezier in het spelen en hoop volgend jaar mijn B examen te mogen doen, al speel ik nog lang geen 3 a 4 jaar (is officieel bij ons een minimum, maar wordt wel eens van af geweken (ik mag oik A doen zonder minimaal 2 jaar te spelen)
Jij bent vast veel jonger dan mij.
Ik, als volwassene, mag geen examens doen omdat ze volwassenen gewoonweg (geldkwestie? en tijdkwestie?) geen examen laten doen. Ja, waarom zou je examen willen doen vragen jullie je dan af. Mijn antwoord: Omdat je dan een doel hebt om naar toe te werken. Ik zit nu tegen het niveau van een B-examen aan en ik heb nu 3,5 jaar les. Maar zoals ik van mijn docent begrijp kun je een volwassen leerling niet met een jeugdige leerling vergelijken. Volwassenen leren en studeren anders.