Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
viva_viola zei:Mijn broer speelt ook piano, en wij spelen wel eens wat dingen samen
Nu is hij ook een Naruto fan, en kwam aanzetten met het liedje 'hokage's funeral - Grief and Sorrow'
Had eerst mijn bedenkingen, maar na het gespeeld te hebben kwam ik erachter wat een prachtig stuk het is! Het heeft ook niet al te veel vingerzettingen en is heel gevoelig.
Sheet music is gewoon op internet te vinden![]()
Die moet ik van de week opvoeren voor publiek!Lisbeth zei:&feature=related
Schindler's List... Vind ik heel erg mooi, wil ik ook leren spelen![]()
Mag het ook 'contemporary' zijn? Wat vind je van de muziek van Clint Mansell.mela93 zei:Ik zoek naar droevige/dromerige muziek voor viool(+piano), maar kan 't niet vinden. In wat voor richting(welke componist?) moet ik zoeken?
http://www.scorser.com/search.aspx?q=porumbescu&l=en&ft=-1&c=1&pn=1Saar___ zei:Ah, dit topic is precies wat ik zocht.
Zelf vind ik de ballade van Porumbescu ook goed te doen en erg mooi!
Heb je die begeleiding toevallig ook op papier/in een programma gezet?Saar___ zei:Sad romance:Ik kon geen gratis pianobegeleiding vinden die ook nog mooi was, dus heb ik er zelf één geschreven. De vioolpartij is echter wel te vinden (weliswaar met de verkeerde maatsoort, maar de noten staan er..)
Erg mooi en heel simpel!