Violino
Annemieke
Toen ik vanochtend mijn vioolkist openmaakte, bleek dat deze keer alle (Niet vreemd, zelfs met bakjes aan de verwarming en met een open waterkoker water koken ed, krijgen we de luchtvochtigheid hier in huis al weken lang niet hoger dan 35-40%) sleutels los waren gesprongen en dat de kam plat lag. De stapel ligt niet om, maar ik vermoed dat ze niet meer helemaal op haar plaats staat. Het instrument is van klank veranderd en speelt niet zo fijn meer als ze deed. De E en A snaar spreken moeilijker aan, de balans tussen de snaren is lijkt foetsie....
Mijn viool is me voor, ik wilde naar Pot en van Dalen gaan omdat de sleutels (meestal maar 1 tegelijkertijd) vaker losspringen. Misschien dat een bevochtiger in de kist m'n viool en mij weer op weg helpt? Heeft er iemand ervaring mee? Of met luchtbevochters voor in huis. Ik wil het probleem wel blijvend kunnen oplossen, dat is vast iets vriendelijker voor mijn viool.
Helaas is het kerstvakantie en Pot en van Dalen is de hele kerstvakentie gesloten (gelijk hebben ze
) Wie o wie weet er een bouwer die na 1 januari gewoon weer open is. Anders zal ik tot 9 januari moeten wachten om m'n stapelproblemen op te lossen.
Vriendelijk groet,
Annemieke
--die begint te ontdekken dat praten over violen en vioolspelen bijna net zo leuk is als spelen--
Mijn viool is me voor, ik wilde naar Pot en van Dalen gaan omdat de sleutels (meestal maar 1 tegelijkertijd) vaker losspringen. Misschien dat een bevochtiger in de kist m'n viool en mij weer op weg helpt? Heeft er iemand ervaring mee? Of met luchtbevochters voor in huis. Ik wil het probleem wel blijvend kunnen oplossen, dat is vast iets vriendelijker voor mijn viool.
Helaas is het kerstvakantie en Pot en van Dalen is de hele kerstvakentie gesloten (gelijk hebben ze
Vriendelijk groet,
Annemieke
--die begint te ontdekken dat praten over violen en vioolspelen bijna net zo leuk is als spelen--