Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij hebben ze een ruimte gemaakt in de krul, zodat je de snaar als je die door het gaatje van de sleutel duwt, deze wat verder kan duwen, zodat deze derhalve bij het opspannen van de snaar, niet uit het gaatje glipt.Kan iemand mij wat meer uitleg geven over wat de man precies bedoeld bij 2.50 over de darmsnaren en de krul?
Dat snap ik niet helemaal.
Volgens mij hebben ze een ruimte gemaakt in de krul, zodat je de snaar als je die door het gaatje van de sleutel duwt, deze wat verder kan duwen, zodat deze derhalve bij het opspannen van de snaar, niet uit het gaatje glipt.
Ook bij de viool is de A snaar het moeilijkst door het gaatje te te duwen omdat de sleutel van de A snaar het verst in de schroevenkast zit.
Als het instrument bouwtechnisch gezien zeer slordig is gebouwd waarbij het materiaal eigenlijk inferieur is en de bladen vele malen te dik zijn, durf ik wel te zeggen dat die niet zal klinken.(.....) Waar ik dan ook heel nieuwsgierig van word: is het werkelijk mogelijk op basis van puur het bekijken van het instrument, al de conclusie te trekken dat het bijzonder mooi zal klinken?