Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, Bert, dat ben ik met je eens.BertBoonVioolbouw zei:Nu het oorspronkelijke bericht is gewist kan de hele thread beter de prullenbak in!
EXIF ofwel exchangeable image file format is een metadata specificatie voor afbeeldingsbestanden uit o.a. digitale camera's. Het wordt gebruikt in bestandsformaten zoals JPG en TIFF.SoundBoard zei:Remi,
dus volgens jou valt het allemaal wel mee en kan een ieder 'gewoon' de afbeeldingen die op MP staan elders op zijn/haar website plaatsen? Misschien heb je wel gelijk hoor, ik weet het niet. Zijn er anderen die juridisch geschoold zijn en die hier iets zinnigs over willen zeggen?
Vr.: de extensie van Photoshop is toch PSD i.p.v. PSH? (Of was het een typefoutje?)
P.S.:
ik ben niet zo goed in al die afkortingen, maar denk dat het volgende wel klopt:
MP = Marktplaats
IE = Internet Explorer (wat ik al lang geleden heb vervangen door het veel betrouwbaardere Mozilla Firefox !!)
EXIF = ??
Frits