Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tobias, een barokstok. Zijn die ook in de maten zoals we bij vioolstokken kennen? Of zijn die één maat?
Mijn custom 3/4 alt stok is 64 gram. Voor alt te licht, voor viool perfect. Maar ik heb hem laten verzwaren naar 68.Ik heb ook aan Henk te Hietbrink gedacht Marcelita. Het is niet naast de deur voor mij. Maar indien nodig ga ik bij hem langs. Ik informeer bij verschillende vioolbouwers voor een 7/8 viool. Niet bij vele bouwers tegelijk. Want als ze er allemaal een hebben zou ik gek worden van de keuze die ik moet maken. Stel dat de vioolbouwer een goeie stok heeft dan koop ik die meteen samem met de viool.
Maar ik ben erg benieuwd naar het gewicht van een 3/4 stok.[/
Poehh. Als die gleuf bedoeld is om er de schouder in te laten rusten staat de viool in het zelfde vlak als je schouders dus haaks op je lichaam en dat lijkt me toch niet de bedoeling! Snap de hele design van dat 'kussen' niet!Ik neem aan dat je schouder in de uitsparing hoort te zitten?
Is dat zo?Poehh. Als die gleuf bedoeld is om er de schouder in te laten rusten staat de viool in het zelfde vlak als je schouders dus haaks op je lichaam en dat lijkt me toch niet de bedoeling! Snap de hele design van dat 'kussen' niet!
Misschien moet je 'em wel een slag draaien? Dan klopt het weer.
Als je je linkerarm zijwaarts houdt dan wel. Ik weet het niet hoor. Het lijkt me raar te zitten, maar misschien klopt het wel? Ik heb zo'n ding niet in huis, dus kan ik het niet uittesten.De schouder heeft dan dezelfde richting als de uitholling in het kussen, dus dezelfde richting als de arm...toch?
Ja, plakt vast en gaat er nooit meer af.IdB: plak je dat schuimkussen dan op de lak vast? Hoe gaat dat eigenlijk want je wilt hem er ook weer af kunnen halen als de viool in de koffer moet.
Of een nieuw achterblad....Dat wordt de viool opnieuw lakken dan![]()