Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb van mijn leraar geleerd, dat je je linkerhand goed om de krul moet kunnen leggen. Dat lijkt me ook wel nodig om zelf de stemsleutels te kunnen bedienen:Hoe verschillend wordt gemeten?
Dat lijkt me maar ten dele juist. De armlengte is inderdaad een belangrijk gegeven maar de grootte van de hand speelt ook een hele grote rol.Ik heb van mijn leraar geleerd, dat je je linkerhand goed om de krul moet kunnen leggen.
Dat gaat volgens mij nooit samen: een hele kleine hand met een grote armlengte (of omgekeerd).Dat lijkt me maar ten dele juist. De armlengte is inderdaad een belangrijk gegeven maar de grootte van de hand speelt ook een hele grote rol.
Jij gaat uit van de ideale bouw van een mens. Was dat maar waar. Natuurlijk zal er altijd min of meer een bepaalde verhouding zijn, en juist dat min of meer is bepalend om te komen tot een ideale maat viool.Dat gaat volgens mij nooit samen: een hele kleine hand met een grote armlengte (of omgekeerd).
Lijkt me dat de ´bouw´van de arm met hand in een bepaalde verhouding zal zijn. Die verhouding zal steeds hetzelfde zijn ongeacht de leeftijd.
Ja leuk die vergelijking met schoenen. Lengte, breedte, hoogte van de wreef. Mijn fantasie slaat op holEr wordt ook altijd gedacht: een viool voor een volwassenen. Hier mevrouw, een 4/4 viool voor u.
Bij volwassenen moet evengoed gemeten worden.
Niet alle volwassenen hebben dezelfde schoenmaat. Waarom wel allemaal dezelfde viool?
Ik heb jaren op te grote voet geleefd, maar had toch geen grote schoenen.Er wordt ook altijd gedacht: een viool voor een volwassene. Hier mevrouw, een 4/4 viool voor u.
Bij volwassenen moet evengoed gemeten worden.
Niet alle volwassenen hebben dezelfde schoenmaat. Waarom wel allemaal dezelfde viool?
Da's niet erg; volgens Tobias komt de pijn zijn vioolspel ten goede!Dat is niet zo slim Tobias. Krijg je blessures van.![]()
Dat is wel te verklaren: als je met grote voeten een te kleine schoen neemt krijg je problemen. Je past dus je schoenmaat aan aan de grootte van je voet.Niet alle volwassenen hebben dezelfde schoenmaat. Waarom wel allemaal dezelfde viool?