Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ha, dat is even goed nieuws! Viool spelen om van de pijn af te komen! Super.Ik moest zeker yoga en pilates blijven doen plus viool spelen over een paar dagen, want alle drie werkt helend.
Wat fijn voor je, ik wens je heel veel succes bij je nieuwe start.Morgen ga ik weer naar vioolles!
We zullen vast weer flink aan mijn houding werken. Maar dat geeft niet. Ik heb er zin in!
Ik heb de 7/8 viool opgehaald bij de vioolbouwer. Maar ik vind hem helemaal niets.Ik houd blijkbaar teveel van mijn eigen viool!
Je had al in een eerder bericht gezegd dat je de 7/8 viool niet zo mooi vond qua uiterlijk. Maar valt de klank ook tegen? Dat zou wel jammer zijn.Ik heb de 7/8 viool opgehaald bij de vioolbouwer. Maar ik vind hem helemaal niets.Ik houd blijkbaar teveel van mijn eigen viool!
Je had al in een eerder bericht gezegd dat je de 7/8 viool niet zo mooi vond qua uiterlijk. Maar valt de klank ook tegen? Dat zou wel jammer zijn.
@Marcelita , ik heb de 7/8 viool te leen. Een maand om uit te proberen. Ik twijfel nog of ik morgen mee zal nemen.
Eigenlijk wil ik mijn eigen viool niet kwijt. Mijn nieuwe docente zegt dat ik ook op een 4/4 kan spelen. Dat zij mij gaat leren hoe.
Ik zou morgen lekker allebei de violen meenemen. Kan je juf meekijken en je zeggen wat ze ziet.@Marcelita , ik heb de 7/8 viool te leen. Een maand om uit te proberen. Ik twijfel nog of ik morgen mee zal nemen.
Eigenlijk wil ik mijn eigen viool niet kwijt. Mijn nieuwe docente zegt dat ik ook op een 4/4 kan spelen. Dat zij mij gaat leren hoe.