Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, net als de kroketten in het restaurant.Of zijn de mensen wat aan de kleine kant?
Het ding is een product gebouwd in 2010 door 12 vioolbouwers uit Mittenwald, meet een hoogte van 4.28m en is 1.45m breed. Het totaalgewicht is 100kg. Hier is de link.Wat een gaaf ding! Hoe kom je hier nu weer bij, Tobias? Enig idee waar dit is?
(.....) Mij is weleens wijsgemaakt (of is het toch een beetje waar?) dat in sommige oude kerken de laagste tonen van het orgel niet meer gespeeld zouden mogen worden, omdat anders de kerk instort. Dacht toen aan de lage e van deze bas.....

Ik heb geen kabouters, dus denk ik dat het jouw kabouter is. Misschien denkt 'ie dat het gereedschapje daar ligt? Duidelijk is dat die kabouter er geen verstand van heeft.Ik heb ook zo'n kabouter in mijn werkplaats, maar die zie je nooit. Hij verstopt altijd wel precies dat ene gereedschapje dat je net op dat moment nodig hebt. Die kabouter van jou Frits, is echt ongeschikt voor het vak, aangezien hij zoekt naar een stapel in een onafgewerkt bovenblad![]()
Ik denk dat hij naar iets anders kijkt. Kabouters kennende zal hij wel naar de vrouw van de vioolbouwer loeren.