Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van mij kan je wel een ietsiepietsie leren Bas. Maar voor de echt goede opmerkingen, waar je iets van opsteekt moet je natuurlijk bij Frits en Bert en enkele anderen zijn.Bedankt voor alle reacties tot nu toe, als dit zo doorgaat word ik ook nog een kenner. Mocht ik ooit op een marktje een mooie viool zien liggen weet ik waar ik op moet letten.
Zit daar bij het kleinste gat van de D een scheurtje in de wang van de sleutelkast?Foto3
Dat komt mede door scherpe foto's!Bedankt voor alle reacties tot nu toe, als dit zo doorgaat word ik ook nog een kenner. Mocht ik ooit op een marktje een mooie viool zien liggen weet ik waar ik op moet letten.
Ik heb er geen verstand van. Gezien de waarde zou ik kiezen uit de volgende opties:
1. Zelf een lesje nemen, met het risico dat je ontdekt dat viool leren spelen een geweldig gaaf en verslavend proces is.
2. De viool schenken aan een leuk leerorkest. Stuur me maar een berichtje als je deze optie kiest
Zelf zou ik optie 1 kiezen eigenlijk, want het is zoveel leuker dan je je kunt voorstellen, maar je moet het gewoon een keer gaan DOEN.
Ik zou gedacht hebben dat je optie 2) zou kiezen. Of heeft het Leerorkest al meer instrumenten dan bespelers?![]()
Ik zou eerst eens voor optie 1 kiezen
Wegdoen kan altijd nog.
Ik zou gedacht hebben dat je optie 2) zou kiezen. Of heeft het Leerorkest al meer instrumenten dan bespelers?![]()
Ik weet er alles van!Ik wil niet te hebberig lijken (hihi) en ik praat echt voor mezelf als ik zeg dat ik optie 1 zou kiezen. Ik had, toen ik begon, nooit gedacht dat het zo fantastisch is om te doen. Het is echt KICKEN, maar daar kan je je geen voorstelling van maken als je het niet ooit eens probeert....
Die moet je dan weer op MK in de verkoop gooien, zodat je de betere overhoudt.Maar nee, instrumenten zijn nog steeds welkom! We hebben wel een berg violen, maar die zijn aangeschaft door iemand, duidelijk geen violist, die gewoon gegoogled heeft op "goedkoopste viool"...![]()