Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga na Pasen beginnen met privé vioollessen. Ik kijk er heel erg naar uit! Ik ben er al over uit dat ik niet ga voor een hele goedkope nieuwe set. Ik wil een iets beter instrument waar ik toch wel een tijdje mee Verder kan.
Ik woon in Vlaanderen
Helaas zijn er met Tweede Paasdag alleen maar Autoshows en Meubelboulevards: géén vioolbouwersshows!
Ik heb ooit een 7/8 viool in opdracht gebouwd. De nieuwe eigenaresse was er dol gelukkig mee. Maar er is weinig vraag naar, zodat ik ze niet in voorraad heb. Dat wil zeggen: handgemaakte 7/8 Oosterhof violen.
Via de groothandel kan ik er op korte termijn wel aankomen.
Na de paasvakantie ;-) maar ik kijk er heel erg naar uit. Ik heb mij net ingeschreven. Nu dus nog een viool vinden. Desnoods huur ik eerst toch even tot ik een geschikte viool gevonden heb. Maar ik hoop dat er via hier eentje op mijn weg komt![]()
van iemand die toe is aan iets anders??
ik ben mij inderdaad al aan het inlezen over mogelijke vioolbouwer in Vlaanderen maar tips zijn ook heel welkom. Mijn jongste zoontje wil volgend academiejaar ook viool leren spelen (wel suzuki.) Hij is 3. Ik kijk ernaar uit om samen muziek te maken /beleven.
Helaas zijn er met Tweede Paasdag alleen maar Autoshows en Meubelboulevards: géén vioolbouwersshows!
Ik heb ooit een 7/8 viool in opdracht gebouwd. De nieuwe eigenaresse was er dol gelukkig mee. Maar er is weinig vraag naar, zodat ik ze niet in voorraad heb. Dat wil zeggen: handgemaakte 7/8 Oosterhof violen.
Via de groothandel kan ik er op korte termijn wel aankomen.
Ik stuur je wel een PM. (Komt in je brievenbus)Ik heb geduld - toch een beetje ;-) - na de paasvakantie pas
Aan welke prijsklasse moet ik dan denken voor zo'n handgemaakte 7/8 viool?
# sparen gaat![]()
Ik wil al een hele tijd viool leren spelen ;-) & ik ben ook al wat ouder zodat ik mijn beslissing best wel goed overdacht heb
Ik wil zowieso op een iets betere viool leren spelen. Ik vrees dat ik anders inderdaad ga afknappen op een karton-geluidje of iets dergelijks. Viool klinkt voor mij warm en vol (en ja ik ben mij ervan bewust dat ik in het begin helaas vals ga spelen ;-) ) . Al dan niet huren / kopen /huurkopen. Voor nu heb ik even een oplossing en kan ik er eentje van de muziekschool zelf huren maar dat wil ik dus tot een minimum beperken![]()
Ik wil al een hele tijd viool leren spelen ;-) & ik ben ook al wat ouder zodat ik mijn beslissing best wel goed overdacht heb
Ik wil zowieso op een iets betere viool leren spelen. Ik vrees dat ik anders inderdaad ga afknappen op een karton-geluidje of iets dergelijks. Viool klinkt voor mij warm en vol (en ja ik ben mij ervan bewust dat ik in het begin helaas vals ga spelen ;-) ) . Al dan niet huren / kopen /huurkopen. Voor nu heb ik even een oplossing en kan ik er eentje van de muziekschool zelf huren maar dat wil ik dus tot een minimum beperken![]()