Ik heb eens een keer aan TessaDJ een gecomprimeerd bestand van Voyetra verzonden om ook haar de mogelijkheid te geven eigen composities te maken en uit te printen. Dat is de software die ik al vele jaren gebruik en waarmee ik ook al heel wat composities heb gemaakt. Nu zijn die composities niet allemaal werkjes voor strijkers, maar deze wél. Mijn broer (met wie ik vroeger heel veel vioolduo's en diverse concerten heb gespeeld) heeft me overgehaald om toch eens te laten horen wat ik gemaakt heb. Nou vooruit maar dan. Het is een Meditatie voor strijkers oftewel Meditation Nr.1., gecomponeerd in januari 2003, dus al weer even geleden.
Aangezien Voyetra alleen bestanden in MIDI aanmaakt, moest de boel eerst geconverteerd worden naar een MP3-bestand, maar dat is tegenwoordig geen probleem.
Een groter probleem was om het hier op StrijkersForum te krijgen in een 'aanklikbare versie'.
Frits
Aangezien Voyetra alleen bestanden in MIDI aanmaakt, moest de boel eerst geconverteerd worden naar een MP3-bestand, maar dat is tegenwoordig geen probleem.
Een groter probleem was om het hier op StrijkersForum te krijgen in een 'aanklikbare versie'.
Frits