jis77
♫ ♪
Ja, dat is ook wat!![]()
Ha ja, wel btje raar toch?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dat is ook wat!![]()
Ha ja, wel btje raar toch?of ik heb de verkeerde
![]()
Het 5e concertino van Bréval is nog iets gemakkelijker dan het 2e. Deze is helemaal in 1e positie (al komen er wel wat grote grepen in voor).
Ik ga het uitzoeken; als ik me vergis schrijf ik wat het wel is .... .
Even later:
inderdaad, het klopte niet - goed gehoord.
Het is Franchomme !
(Etude op. 35 no 11, Auguste-Joseph Franchomme).
Stukje bij stukje en een stuk een jaar de tijd geven (of meer), zo doe ik het ook vaak.Al een oud topic maar toch bedankt ik ga die romberg toch ook eens proberen... Stukje bij stukje... En misschien lukt het over een jaar wel! Op zich is er niets wat ik technisch niet zou kunnen, dus dan moet het met oefening wel in orde komen!
Heb hem nu geprint, ziet er beter uit dan op mijn mobieltjehopelijk kan ik er morgen eens mee aan de slag !
Ehm... Ik heb de voorbije dagen vnl de "verplichte werken" van mijn leerkracht gespeeld... Ik heb het nu op de muziek staander gezet, en morgen waag ik me eraan!!En lukt 't intussen al een beetje?
Ehm... Ik heb de voorbije dagen vnl de "verplichte werken" van mijn leerkracht gespeeld... Ik heb het nu op de muziek staander gezet, en morgen waag ik me eraan!!