jis77
♫ ♪
Na 7 jaren kriebelt het en vioolbouwer zegt: als je hier koopt krijg je bij inruil 70% van je betaling terug.
Uh dat zou wel een heel goede deal zijn
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na 7 jaren kriebelt het en vioolbouwer zegt: als je hier koopt krijg je bij inruil 70% van je betaling terug.
Ik ken een adres waar die regeling geldt. Er zullen meer vioolbouwers zijn die zo'n soort regeling hebben. Gunstig + klantenbinding!Uh dat zou wel een heel goede deal zijn![]()
Ja, inderdaad, dit voorbeeld geldt als je aan hetzelfde adres huurt, koopt en inruilt.Zeker een mooi voorbeeld van hoe nieuwe instrumenten betaalbaar kunnen blijven! Moet je natuurlijk wel telkens terug (kunnen) naar dezelfde bouwer/handelaar en niet per ongeluk verliefd worden op een cello van een ander (e bouwer)![]()
Spreek dan af op een adres waar verschillende celli beschikbaar zijn. Wellicht bij de leraar van @Nikin in Nijmegen.
Dat is wel een heel eind reizen, maar het aanbod schijnt geweldig te zijn. Maar mogelijk kan het ook dichterbij huis.
(@Nikin heeft wel effectief reclame gemaakt voor haar leraar/cellohandelaar/etc...)
"neem deze maar, daar moet je hard voor werken, dat is goed voor je"
Bij een cello die gemakkelijk aanspreekt kom je weg met slordig strijken. Een cello die alleen goed klinkt als je het goed doet, daar leer je in het begin veel meer van....
Ik denk dat in de categorie mensen die uitdaging zoeken val... Ik vind het het leukst als je zo goed mogelijk moet spelen en dan af en toe opeens de kick hebt dat het instrument heel mooi klinkt. Als het niet lukt zoals ik in mijn hoofd heb, oefen ik net zo lang tot het wel lukt en dan is de voldoenig extra groot!
....en dat doet ze ook voortdurend...(@Nikin heeft wel effectief reclame gemaakt voor haar leraar/cellohandelaar/etc...)
Dat werkt natuurlijk goed bij echte doorzetters die zich niet uit het veld laten slaan als het niet klinkt.
Maar ik zou dit niet aanbevelen bij onzekere, faalangstige mensen die even wat sneller succes nodig hebben om "op de rit" te komen, om daarna mogelijk toe zijn aan die extra uitdaging die je hebt met een instrument die alleen goed klinkt als je het goed doet.
Daar valt wat voor te zeggen, Huub. En ook: als je geen doorzetter bent, maar heel graag wilt, heel graag, dan kan het ook. Dan is de tip: neem tijd en zorg dat je niet in frustratie blijft zitten. half uur per dag, met glimlach en na 2, 3, 4 ,5 jaren ben je cellospeler!volgens mij moeten die onzekere faalangstige mensen geen cello gaan spelen. De uitdaging in het begin is érg groot, vergeleken bij keyboard of zelfs piano... als je geen doorzetter bent kies je beter een ander instrument ....
Die indruk had ik al gekregen uit je posts... maar ook dat héél graag wilt. En dat je bepaald niet faalangstig bentHahahaha gelukkig heb ik al viool gespeeld, ik heb helemaal geen geduld als het op muziek aankomt![]()
![]()
maar ook dat héél graag wilt. En dat je bepaald niet faalangstig bent
en wie durft het hier verder aan om een opname van het eigen allereerste begin van cellospel te posten...? vandaar mijn indruk...2) uhh...dus wel!