De echte Kerstman komt niet eens in Nederland!Dat is dan een nep kerstman, want de echte Kerstman deelt de cadeautjes uit met de Kerst, en niet na de Kerst.
Trouwens het zou ook geen nut hebben, want de Sint is hem al voor geweest!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De echte Kerstman komt niet eens in Nederland!Dat is dan een nep kerstman, want de echte Kerstman deelt de cadeautjes uit met de Kerst, en niet na de Kerst.
Ik krijg nooit iets van de Sint. Dus ik moet het van de Kerstman hebben. En ook dit jaar kwam de echte Kerstman weer bij me langs. Limburg slaat hij meestal over, dat is te warm voor hem. Trouwens Limburg hoort ook niet echt bij Nederland dat weten ze in het hoge noorden. Dus daarom denken Limburgers dat hij niet in Nederland komt. Ik heb niets tegen Limburgers het zijn aardige mensen. En ze hebben ook een aardige violist, André heet hij geloof ik. Speelt leuke deuntjes dat wel, maar voor het echte klassieke werk moet je toch boven de grote rivieren zijn.De echte Kerstman komt niet eens in Nederland!
Trouwens het zou ook geen nut hebben, want de Sint is hem al voor geweest!
en... is de Kerstman al geweest?
Ik hem 'm tweedehands, van een conservatoriumstudente die ter voorbereiding van haar examen 's avonds moest kunnen studeren maar 'm inmiddels niet meer voor nodig had...
Volgens mij produceert de Draco wel redelijk wat toon zonder versterking (klopt dat Marcelita?) en zou dan minder geschikt zijn om 's avonds laat nog mee te oefenen.
Ik heb nog een electrische cello (semi-akoustische, dus met kleine klankkast) die je wel een paar maanden zou kunnen huren. (heeft dus wel een klankkast, maar klinkt erg zacht voor een cello) Een leerling van me met buren met overgevoelige oren is er op begonnen en hij speelt nu heel erg goed op een gewone cello...
Dan klinkt 'ie draconisch!En dan kun je ook nog een geluidsdemper op die draco zetten, dat is eigenlijk al teveel inspanning, maar het kán natuurlijk wel!