Mira
♪
hallo allemaal!
ik speel nu 6 maanden viool en volgens mijn lerares gaat het heel erg goed!
ik oefen 5 uur per week maar zal dit graag willen uppen.
ik zou graag 10 uur per week willen oefenen verdubbelen dus, wat met de akoestische helaas niet kan ivm met buren, Als ik nou heel goed was zou ik het niet erg vinden
maar ik voel me best onzeker als ik nog wel is hoor hoe vals ik ga, dus zat ik eraan te denken om een elektrische te kopen zodat ik alle tijden en overal met koptelefoon kan oefenen. helaas ben ik zelf niet zo´n fan van het geluid van de elektrische viool het mist echt duidelijk iets vergeleken met de akoestische! ik ben al aan het sparen voor een echt goede viool van 10.000 euro voor later en ik spender liever 1000 in dat dan een goede elektrische viool. Nu heb ik er dus 1 gevonden die beweert omdat het deels van hout is gemaakt het meer weg heeft qua geluid van een akoestische.
ik kan er zelf moeilijk over oordelen dus hoop ik dat iemand hier mij meer over kan adviseren
Nou is mij verteld dat een beginner eigenlijk beter niet op een elektrische kan spelen, is dit dus waar? ik ben van plan om dan 1 uur met beide te oefenen per dag, maar als het me zou belemmeren op de akoestische dan is het al einde verhaal.
advies erg graag gewenst!
MVG
Mira
ik speel nu 6 maanden viool en volgens mijn lerares gaat het heel erg goed!
ik oefen 5 uur per week maar zal dit graag willen uppen.
ik zou graag 10 uur per week willen oefenen verdubbelen dus, wat met de akoestische helaas niet kan ivm met buren, Als ik nou heel goed was zou ik het niet erg vinden
ik kan er zelf moeilijk over oordelen dus hoop ik dat iemand hier mij meer over kan adviseren
Nou is mij verteld dat een beginner eigenlijk beter niet op een elektrische kan spelen, is dit dus waar? ik ben van plan om dan 1 uur met beide te oefenen per dag, maar als het me zou belemmeren op de akoestische dan is het al einde verhaal.
advies erg graag gewenst!
MVG
Mira
Laatst bewerkt: