Vandaag bij Pot en van Dalen langs geweest. Het blijkt zelfs een 3/4 viool te zijn! Jeetje, dat ik dat zelf niet gezien had... Ik vond hem wel wat klein. Maar goed ik speel zelf nog geen viool. En wist niet beter of mijn pa speelde op deze viool. Hij heeft nooit lessen gevolgd. Niemand heeft dus ooit gezegd dat de viool te klein was. Hij vond dat hij dat zichzelf wel kon aanleren. Hij kon wel een aantal deuntjes. Maar daar bleef t dan ook bij.
Ze heeft hem bekeken en kwam op kosten van ongeveer 200eur om hem speelklaar te maken. Plus dan nog koffer, strijkstok en schoudersteun. Dan zou dat voor mijn dochter zijn als ze wat ouder is. Maar ze zei al dat je deze maat niet zo lang gebruikt. Dus nee, repareren gaat hem niet worden... jammer dat wel...
Ze heeft hem bekeken en kwam op kosten van ongeveer 200eur om hem speelklaar te maken. Plus dan nog koffer, strijkstok en schoudersteun. Dan zou dat voor mijn dochter zijn als ze wat ouder is. Maar ze zei al dat je deze maat niet zo lang gebruikt. Dus nee, repareren gaat hem niet worden... jammer dat wel...