Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit duo zit altijd te dollen, ik ben er nog niet uit of dit nu wel echt serieus bedoeld is. Er zijn heel wat grappige filmpjes op youtube van dit tweetal te zien (TwoSetViolin).Daar waar de docent zijn uiterste best doet deze mannen iets bij te brengen zijn de leerlingen niet echt serieus bezig en zitten maar wat te dollen.
Als instructiefilmpje mislukt.
Ja, klopt. Ik meen ze al eens gezien te hebben waarbij ze een serie beroemde solisten (viool) nadoen. Vond het niet bepaald grappig, maar dat kan aan mij liggen.Dit duo zit altijd te dollen, ik ben er nog niet uit of dit nu wel echt serieus bedoeld is. Er zijn heel wat grappige filmpjes op youtube van dit tweetal te zien (TwoSetViolin).
Ik ben niet duidelijk geweest. Ik had het over hun grappig bedoelde filmpjes natuurlijk want wat ik er van gezien heb waren ze het tegendeel van grappig.Vond het niet bepaald grappig, maar dat kan aan mij liggen.
Je hebt gelijk, daarin zijn ze wel geslaagd.Mijn bedoeling was de erhu op een leuke manier onder de aandacht te brengen.
Hij zit tussen de twee snaren in met de haren. Het lijkt me echt moeilijk spelen! Dan weer de juiste druk naar je toe en dan weer van je af...Hoe zit het toch met de strijkstok van de Erhu. Dan lijkt hij vast te zitten en dan weer los.
En door dat systeem gaat accoorden spelen ook heel raar (als ze al accoorden maken). Dan zou je de stok heel schuin moeten houden om beide snaren te raken. Zou dat eigenlijk wel gaan zo? Ik kan mij eigenlijk geen opname herinneren van een erhuconcertje waar ik accoorden heb zien of horen spelen.Hij zit tussen de twee snaren in met de haren. Het lijkt me echt moeilijk spelen! Dan weer de juiste druk naar je toe en dan weer van je af...