Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De oplossing lijkt me voor de hand liggend en vrij simpel: veel spelen!
Maar de vingers die op de strijkstok liggen vereisen een heel ander soort flexibiliteit dan die van de linker hand. Voor een goede streektechniek moet in ieder geval de pols flexibel zijn en moet het ellebooggewricht 'los' zitten.Nee dat is het juist, met name mijn steijkhand vingers worden niet echt soepel.
Dus wil dat afzonderlijke oefenen.
Ik kom er achter dat mij vingers best wel stijf zijn, en ik wil graag wat oefeningen doen om de flexibiliteit te vergoten.
Heeft iemand nog wat tips/oefeningen die ik kan doen ?
Hoe hebben jullie je vingers soepel en flexibel gekregen?
Nee, ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Deze?Ik dacht misschien mediteraanballen te kopen.
Iemand daar ervaring mee?
Das onmogelijk !De bedoeling is dat je ze ronddraait in 1 hand zonder dat ze geluid maken
Echt waar? Ik heb dan wel heel extreem goed geoefend vroeger, want ik kreeg ze echt stil. Nu, dat scheelt dan alweer.Das onmogelijk !
Het is juist de bedoeling dat je ze hoort.
Ze mogen lang elkaar heen draaien , maar het is niet de bedoeling dat ze tegen elkaar aan kaatsen.
Of nog mog mooier, dat ze elkaar helemaal niet raken, maar zover ben ik nog niet.![]()
Kogels met een kleinere diameter zijn niet geschikt voor volwassen handen,Kogels met een kleinere diameter
Nou, toch niet helemaal lijkt mij. Want ik heb in het hele filmpje (#18) niets gezien om de vingers van de linkerhand soepeler te krijgen.Hiermee (#18) geef je een mooi antwoord (op #1), @jis77 , super!