Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan natuurlijk het bijkomende onderdeel dat ik ook niet op ieder onderwerp wil reageren of dat de kennis ontbreekt. Vaak genoeg heb ik mezelf er op betrapt dat ik de plank volkomen mis sloeg, dus denk en kijk ik af en toe een beetje uit voor ik reageer.
Ook ligt het een beetje aan het onderwerp of ik er voor geïnteresseerd raak.
Remi
Remi het is allemaal heel herkenbaar en ik heb daar ook last van, ik weet nog niet genoeg en dus is het vragen stellen. En inderdaad vind ik ook niet alle onderwerpen even leuk. Het is daarom ook wel leuk om te horen dat ik niet de enige ben. Maar ik zou het wel leuk vinden als er een vioolbouwer bij zou komen om mee te gaan doen.
En als die eerst het forum gaat lezen en dan de opmerking tegenkomt dat er niet word gereageerd dan denkt ie misschien wel, daar heb ik geen zin in. Ik wil misschien soms wel eens op een onderwerp ingaan maar wil niet te horen krijgen dat ik moet gaan reageren want dan hoeft het van mij niet meer en dat kan ik best begrijpen. Daarom ook deze discussie daarover. Misschien komt er iemand bij als dit onderwerp niet steeds terug komt.
Rob..
[edit](Dit bericht is door robbedoesje bijgewerkt op 01/12/2006 om 02:47 uur)[/edit]
robbedoesje schreef op 01/12/2006:
".........Maar ik zou het wel leuk vinden als er een vioolbouwer bij zou komen om mee te gaan doen. En als die eerst het forum gaat lezen en dan de opmerking tegenkomt dat er niet word gereageerd dan denkt ie misschien wel, daar heb ik geen zin in..........."