De handwerkviool werd vervaardigd in het bekende stadje Mirecourt, dat gelegen is in de Franse Vogezen. Hij stamt uit het atelier van Jérome Thibouville-Lamy als exponent van de zogeheten meesterserie uit circa 1890.
Hij is voorzien van een facsimile-etiket ten name van Ant. Stradivarius Anno 1721. Enkele maanden geleden werd hij, in onberispelijke staat, getaxeerd: 6.000 euro.
Wat betreft zijn karakter kan gesteld worden dat hij makkelijk en communicatief in de bespeling is; zijn toon/timbre is helder en direct aansprekend.
Neem gerust contact op als je interesse hebt, het taxatierapport kan ik je opsturen.
Mijn mailadres is: jacfmvanveen@gmail.com,
mijn mobielnummer: 06 2468 2206.
Jaap van Veen
Hij is voorzien van een facsimile-etiket ten name van Ant. Stradivarius Anno 1721. Enkele maanden geleden werd hij, in onberispelijke staat, getaxeerd: 6.000 euro.
Wat betreft zijn karakter kan gesteld worden dat hij makkelijk en communicatief in de bespeling is; zijn toon/timbre is helder en direct aansprekend.
Neem gerust contact op als je interesse hebt, het taxatierapport kan ik je opsturen.
Mijn mailadres is: jacfmvanveen@gmail.com,
mijn mobielnummer: 06 2468 2206.
Jaap van Veen