Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow...da's de helft van wat de viool gekost heeft... :-(
Ik heb de kam er weer opgezet en door het klemmen blijft-ie wel zitten....voorlopig....
Wat je nog kan overwegen is een z.g. Aubert Adjustable Bridge (moet je maar even googelen). Dat is een kam met flexibele kamvoetjes die je er zonder bewerking "voor nood" wel zo op kan zetten. Ik heb er geen ervaring mee en ik ben er ook geen voorstander van, maar het wordt er wel voor gemaakt. En tijdelijk heb je dan een oplossing.Kam stond scheef (richting toets) en door te stemmen met de grote knoppen nog méér naar de toets getrokken...
Er bestaan hele sterke lijmen...(geld is even op ;-), maar ik wil wel vóór de vakantie een nieuwe kam )
Ik had 'm vorig jaar snel gekocht, vlak voor zomervakantie (vrijstaand huisje (...) , 'woeste' orkeststukken in studie, wou eigen viool niet mee)
Klank = blik, maar zuiverheid = oké (in mijn oren). Dus ik wil 'm wel handhaven als noodviool.
Ik dacht dat je zó even een kam los kon kopen en zelf met een beetje passen en meten er weer op kon zetten...
Bert, dus je wilt beweren dat het snijden van een kam.... heb... jij het niet moeten leren, hoe vaak heb jij een kam versneden, aangepast en verkloot?
Hoe vaak heb jij volgens de "regeltjes" gesneden en bent zelf gaan kijken, en heb zelf je ervaringen gebuikt om tot een beter resultaat te komen.
Om een betere kam te snijden!