BertBoonVioolbouw
|♫♫|♫♫|♫♫|
Gelijmde kammen klinken niet goed meer, al is het de vraag of dat bij het onderhavige instrument te horen zou zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het kan heel makkelijk met twee componentenlijm, je hebt een heel klein beetje nodig en kunt het opbrengen met een tandenstoker. Wel goed mengen voor het aanbrengen en een dag alten uitharden. De overtollige lijm met een scherp mesje wegsnijden. (.....)
Tussen alle heisa door kom ik tot de volgende conclusie: secondenlijm (Cyano is afkomstig van cyanide? Brrrr) (.....)
Inderdaad oom Frits dat bedoelde ik, de Bonheur in mijn kamer werkt ook en maakt bij warmte en koude constant een tikkend geluid wat toch iets levendigs aan de kast en de kamer geeft., vandaar mijn opmerking "levend organisme".Hij (=Tobias) zal bedoeld hebben dat hout werkt.![]()
Bert is meestal niet echt boos, maar drukt zich op zijn eigen specifieke manier uit.(.....) Bert noemt het "een wat vreemdsoortig kistje met snaren" wat toch wel erg kil klinkt uit de mond van een gerenommeerd vioolbouwer, ik bedoel dit woord "gerenommeerd" niet spottend, nee dit meen ik echt, ik schrijf dit er maar meteen bij, anders wordt Bert weer boos op me.
Ik weet dat hij zich soms wat knorrig uitdrukt, maar dat soort mensen heeft meestal een gouden hart.Bert is meestal niet echt boos, maar drukt zich op zijn eigen specifieke manier uit.![]()
... en dan geanimeerd van stapel lopen....De Italianen spreken zelfs van "Anima" wanneer ze gewoon stapel bedoelen, maar dat woord ontstond in een tijd dat iedereen nog zonder uitzondering gelovig was.
Maar nu weten we nog steeds niet wat Marjet is gaan doen met haar kam. ??