JanHut
♫ ♪
Dat ook, ja, en afvallen of aankomen heeft evenzo invloed op verandering en wel/niet meer passen (zo dacht ik geïnformeerd te zijn).Heeft niet zoveel met gewicht van doen hoor, maar met ouder worden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ook, ja, en afvallen of aankomen heeft evenzo invloed op verandering en wel/niet meer passen (zo dacht ik geïnformeerd te zijn).Heeft niet zoveel met gewicht van doen hoor, maar met ouder worden.
Zeker heeft aankomen en afvallen invloed.Dat ook, ja, en afvallen of aankomen heeft evenzo invloed op verandering en wel/niet meer passen (zo dacht ik geïnformeerd te zijn).
Ik gebruik sinds enige tijd de pluggerz, acryl, ca 175 euro voor twee met muziekfilter van 15 db, van beter horen. Uiteindelijk gebruik ik alleen de linker, omdat als ik ze allebei gebruik ik dan onvoldoende hoor om nog goed te kunnen spelen. Dan lijkt ineens of ik een stuk zuiverder speel... En het verschil tussen hard of zacht spelen wordt dan ook veel kleiner. Een vingerknip hoor je overigens bijna hetzelfde als zonder oordoppen.Beste allemaal,
Gebruiken jullie iets om je gehoor te beschermen tijdens het spelen? Ik vind de hoge noten echt heel naar aan vooral mijn linkeroor en heb daarom oordoppen gekocht. Alleen vind ik oordoppen enorm vervelend, ze zorgen er ten eerste voor dat ik veel moeilijker hoor of ik zuiver speel en ten tweede word ik duizelig en misselijk van zo'n afgesloten oor. Iemand ideeën voor betere oordoppen, die vooral het hoog filteren en niet afsluiten? Ik heb nu Pluggerz. Of zou een hoofdtelefoon beter zijn? Ik hoor graag jullie ervaringen.
Marjolein
De meeste deskundigen fronsen bij ongelijk dempen en theoretisch ben ik het ermee eens. Maar: het kan wel. Ik speel al vele jaren met links een dopje in (otoplastiek met filter). Omdat links het meeste geluid zit en bij mij links het meest overgevoelig is. Voordeel is dat ik op deze manier voldoende hoor om zuiver te spelen (links filter, rechts geen dopje)......... Ik vraag me wel af of het kwaad kan om je oren zo ongelijk te belasten, of dat ik beter kan uitkijken naar oordoppen met bijvoorbeeld een filter voor links en rechts van resp 10 en 5 db.. ......