.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie had dat gedacht? Nou moet ik nog rechter spelen ook.BertBoonVioolbouw zei:Over wat bedrijfsmatig is en wat niet heeft de belastingdienst heldere regels; Een voorraad instrumenten van een Chinese bouwer in huis hebben en die in de openbaarheid ter verkoop aanbieden klinkt echt niet als een hobby.
Bovendien heeft Frits onlangs naar zijn zeggen het hanteren regels aangescherpt voor het maken van reclame voor producten door het opnemen van links. Als Kjetil op deze wijze zijn violen onder de aandacht brengt (van mij mag hij dat hoor!), dan mag ik in het vervolg ook weer productlinks in mijn berichtgeving opnemen. Kortom Frits: tijd voor uiterste duidelijkheid!
Ik denk dat het duidelijk is nu.BertBoonVioolbouw zei:"Kortom Frits: tijd voor uiterste duidelijkheid!"
Gevoelskwestie.liuwe zei:(.....) Er is naar mijn gevoel iets niet helemáál duidelijk geformuleerd. :/
Ik heb eerder aangegeven (zie: https://strijkersforum.nl/viewtopic.php?id=2232) dat bij de introductie van een gewijzigde layout van dit forum, de Regels scherper zullen worden geformuleerd en gehandhaafd.BertBoonVioolbouw zei:@ Frits, post#7:
Wekelijks plaatsen van één instrument dat te koop is, b.v.k. met foto, mag dus wel?
Ik zie in post#11 toch duidelijk twee afbeeldingen van een viool: voorkant en achterkant.Cellopower zei:Frits,
Lijkt mij duidelijk:
"Instrument of toebehoren
Voor een grotere kans op verkoop wordt aanbevolen één of meerdere foto's bij te voegen. De kwaliteit daarvan speelt zeker een rol! Heeft u een strijkinstrument dat u wilt verkopen? (Verkoop) Wilt u een ander instrument aanschaffen? (Aankoop). Andere of nieuwe strijkstok? Hier kunt u uw wensen kenbaar maken."
Gisteren avond waaren de fotos te zien in mijn post, maar nu zie ik alleen een link. Vreemd..... Test niet gelukt?
Maar waarom heb je ze er op gezet?Cellopower zei:OK Frits, dan is er alleen iets mis met de computer die ik vandaag op zit (een Java probleem??). Bedankt voor de bevestiging. //Kjetil
De foto's zijn dus géén testfoto's?!Cellopower zei:De twee afbeeldingen zijn van een viool te koop in post 1 zoals voorgesteld in de beschrijving van het forum (post 8 en 14).