Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een prachtige in nieuwstaat verkerende verchroomde vijftands hotel sourdine liggen. Hij dempt niet alleen heel goed , maar hij is ook mooi om te zien. Ja ik kan wel zeggen, het is een plaatje. Deze mag je van mij hebben, want ik gebruik hem nooit. Ik heb een vrijstaand huis en kan herrie maken zoveel ik wil. Tegen verzendkosten stuur ik hem naar je toe.Omdat ik graag wil oefenen, maar de buren er niet mee wil lastig vallen, wil ik toch maar eens naar een sourdine kijken. Maar welke dan ? Heeft iemand misschien een fijne liggen die niet meer gebruikt wordt ??
Tobias wat ben je een goeierd!Ik heb een prachtige in nieuwstaat verkerende verchroomde vijftands hotel sourdine liggen. Hij dempt niet alleen heel goed , maar hij is ook mooi om te zien. Ja ik kan wel zeggen, het is een plaatje. Deze mag je van mij hebben, want ik gebruik hem nooit. Ik heb een vrijstaand huis en kan herrie maken zoveel ik wil. Tegen verzendkosten stuur ik hem naar je toe.
Moet je ook nog steeds in de gaten houden of ze wel of niet thuis zijn! Wat een gedoe.En als de buren niet thuis zijn, dan kan ik los op een sourdine vrije viool.
Heeft Teddy ook een sourdine op zijn viool ? Want anders komen de buren nog klagen.Ha, dat is een goede oplossing ! Gelukkig hebben de buren geen (kleine ) kinderen, dus na 20.00 of niet maakt niet zo veel uit. Maar de buurvrouw is best ook veel overdag thuis, dus die sourdine komt gewoon heel goed van pas. Mijn viool fluistert er gewoon door. Wel meegenomen dat je de minder goede noten niet zo goed hoort nu![]()