Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze muziek is alleen goed te horen voor mensen met glazen oren, en met een glazen hart, jammer genoeg blijk jij daar niet over te beschikken Frits en dat valt me erg van je af, maar goed het zij je vergeven want een mens is tenslotte niet zijn eigen schepper.Ze heeft de batterij vergeten of de schakelaar van de versterker staat op 'off'.
Kun jij het dan wel goed horen?
Ik zou de reclame met Harrie Piekema (AH) nog eens goed moeten bestuderen, maar als je die glazen op een klankbord zet neemt het volume drastisch toe.
Nee !En is zo'n glazen viool niet lood en lood zwaar?
Marloes S. zei:Is zo'n glazen viool niet lood en lood zwaar?
Wat weegt zo'n viool dan Tobias? Of denk je dat die niet zwaar is? Het verschil tussen denken en weten kan aanzienlijk zijn!Nee !
Ik heb zo'n Viool in handen gehad en hij was vederlicht, het was erg dun bijna kerstballenglas kan ik wel zeggen, de Viool was niet zwaarder dan vier wijnglazen zonder inhoud, en als je het niet gelooft Frits dan vertel ik het aan een ander.Wat weegt zo'n viool dan Tobias? Of denk je dat die niet zwaar is? Het verschil tussen denken en weten kan aanzienlijk zijn!![]()
In dat geval geloof ik het niet!(.....) en als je het niet gelooft Frits dan vertel ik het aan een ander.![]()
Wat ben jij een mensenkenner zeg, van nu af aan spreek ik alleen nog maar de waarheid op dit forum.In dat geval geloof ik het niet!![]()
pffff, die moet je constant poetsen omdat er vingerafdrukken op staan. Lijkt me niet handig!
En er komt inderdaad wel erg weinig geluid uit. Dat kun je nog wel versterken, maar ik mis juist ook de vele nuances en verschillen in klankkleur die een houten viool nou zo mooi maken. (overigens is dat ook zo bij elektrische violen)