Ik zie toch duidelijk twee hoekklossen in de onderste long.en de viool heeft geen hoekblokjes,
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie toch duidelijk twee hoekklossen in de onderste long.en de viool heeft geen hoekblokjes,
Ik wist niet de een viool ook een long had.Ik zie toch duidelijk twee hoekklossen in de onderste long.
Zou best kunnen, want onder die hieltjes, stonden allerlei bekende vioolbouwers namen.De twee hoekklosjes in de onderste long kun je door de f-gaten zien, de andere twee niet! Zo wek je de indruk dat het instrument op een mal gebouwd is. Ach, bedrog is van alle tijden. En toch ben ik van mening dat er "STRADIVARI" op het achterblad onder het hieltje staat.
Waar haal je dat vandaan Tobias? Geef dan eens een lijst en/of foto's met voorbeelden. Of beweer je maar wat?Zou best kunnen, want onder die hieltjes, stonden allerlei bekende vioolbouwers namen.
Ik bewijs niks, dat doet niemand op dit forum, waarom ik dan wel.Waar haal je dat vandaan Tobias? Geef dan eens een lijst en/of foto's met voorbeelden. Of beweer je maar wat?
Dus je beweert maar wat?Ik bewijs niks, dat doet niemand op dit forum, waarom ik dan wel.
Ik krijg steeds meer het idee dat deze viool veel mee heeft gemaakt ook aan "reparateurs". Ik noem mezelf geen reparateur hoor eerder een bevlogen houtbewerker met een liefde voor hout en instrumenten.Wat een smurrie overal!![]()
Wat een smurrie overal!
Wel twee hoekblokjes, maar geen 'Stradivarius' hoewel Liuwe daar weer anders over denkt.
Nee, dat klopt. Dat moet misschien nog gebeuren?Maar ik heb nog niet gelezen dat de naam verder is vrijgelegd vanonder de lak.
Maar ik heb nog niet gelezen dat de naam verder is vrijgelegd vanonder de lak.
Nee, dat klopt. Dat moet misschien nog gebeuren?
Nou ja, het is niet echt moeilijk om op een bas onder het hieltje (of beter: de hiel) "VIOOL" te branden. Maar of het dan een viool wordt betwijfel ik ten zeerste.We hebben een echte viool! Het staat erop! Wow.... Daar is geen twijfel meer over gelukkig, want stel dat het nou een vermomde bas was hè... (Of zijn dit soort brandmerken soms ook vals?)