Dat is geen brandmerk. Eerder een stempel oid.Beste Laszlo...Op Ebay staat een Jacques Barbe Pere te koop. Inclusief een foto van Brandmerk...![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is geen brandmerk. Eerder een stempel oid.Beste Laszlo...Op Ebay staat een Jacques Barbe Pere te koop. Inclusief een foto van Brandmerk...![]()
Als je zoveel geluk hebt met het kopen van een rommelmarktviool, dan zal je ook wel winnen als je een staatslot zou kopen!Hoe bedoel je?
Ik heb een keer op de rommelmarkt een viool gekocht waar een staatslot in zat. En ook nog eens met het winnende nummer. Die viool was een oude Italiaan van een ton, en op het staatslot viel ook een ton.Als je zoveel geluk hebt met het kopen van een rommelmarktviool, dan zal je ook wel winnen als je een staatslot zou kopen!![]()
Wow! Echt?!Ik heb een keer op de rommelmarkt een viool gekocht waar een staatslot in zat. En ook nog eens met het winnende nummer. Die viool was een oude Italiaan van een ton, en op het staatslot viel ook een ton.
Verval je weer in je oude valkuil?Ik heb een keer op de rommelmarkt een viool gekocht waar een staatslot in zat. En ook nog eens met het winnende nummer. Die viool was een oude Italiaan van een ton, en op het staatslot viel ook een ton.
Als iemand zoals Laszlo met een onzin verhaal komt, dan reageer ik daarop met onzin.Verval je weer in je oude valkuil?![]()