Elman
♫ ♪
Verdwalen op Youtube is heerlijk. Regelmatig kom ik juweeltjes tegen die ik graag zou delen. Ik kom namelijk met enige regelmaat filmpjes tegen, soms in Full HD, van prachtige geflimde opname van klassieke stukken. Mijn bedoeling is om jullie mee te laten genieten door als ik iets bijzonders tegen kom deze hier te plaatsen. Het gaat vaak niet eens om vergeten juweeltjes maar wel om juwelen m.b.t. uitvoering en opnamen.
*LET OP: je computer kiest doorgaans niet de beste kwaliteit. Door bij een Youtube filmpje rechts onder op het tandwieltje te klikken kun je de beste beschikbare kwaliteit instellen.*
David Oistrakh kwartet speelt een deel uit een Beethoven kwartet, en hoe.
Het Elliot O. Quartett speelt ook Beethoven. Mooi gefilmd!
&list=FLnJw-13hGb3fKQTRZHpeY2w
David Oistrach in kleur!
Al eerder gepost: Amphion String Quartet speelt strijkkwartet nummer 6 van Beethoven. Prachtig HD beeld van een levendige uitvoering. Ik blijf kijken.
*LET OP: je computer kiest doorgaans niet de beste kwaliteit. Door bij een Youtube filmpje rechts onder op het tandwieltje te klikken kun je de beste beschikbare kwaliteit instellen.*
David Oistrakh kwartet speelt een deel uit een Beethoven kwartet, en hoe.
Het Elliot O. Quartett speelt ook Beethoven. Mooi gefilmd!
David Oistrach in kleur!
Al eerder gepost: Amphion String Quartet speelt strijkkwartet nummer 6 van Beethoven. Prachtig HD beeld van een levendige uitvoering. Ik blijf kijken.
Laatst bewerkt door een moderator: