Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies heer Frits u slaat de spijker op de kop. Mevrouw Hahn speelt precies wat er staat, dat bedoel ik juist. Iedere eigen inbreng originaliteit en bezieling ontbreekt bij haar. Zij is dus een zielloze vertolkster, die ieder stuk van wat voor componist dan ook naar de filistijnen helpt.Maar ligt dat niet aan Mozart heer Tobias? Vermoedelijk speelt Hillary wat er staat.
Precies heer Frits u slaat de spijker op de kop. Mevrouw Hahn speelt precies wat er staat, dat bedoel ik juist. Iedere eigen inbreng originaliteit en bezieling ontbreekt bij haar. Zij is dus een zielloze vertolkster, die ieder stuk van wat voor componist dan ook naar de filistijnen helpt.
Of misschien wel geschreven. Wellicht beunt Tobias namelijk bij als (anonieme) muziekrecensent bij de bekende kwaliteitskrant het Eindhovens Dagblad .......................Tobias heeft vast dit gelezen: https://www.ed.nl/cultuur/muziek-violiste-hilary-hahn-technisch-perfect-maar-saai~a53351dc/
Oké ik geef het toe ik ben al jaren muziekrecensent. Ik kan trouwens zelf geen noot goed spelen. Maar dat hoeft ook niet zij mijn vader, die zelf ook zijn gehele leven muziekrecensent is geweest.Of misschien wel geschreven. Wellicht beunt Tobias namelijk bij als (anonieme) muziekrecensent bij de bekende kwaliteitskrant het Eindhovens Dagblad .......................