Henri Vieuxtemps
♫ ♪
Vorig jaar bij het Oogstfeest in Zevenhuizen had ik m'n telefoonnummer achtergelaten, toen ik verschillende ensembles een uur had horen spelen in de kerk. Dit jaar werden we gebeld en mochten we een uur muziek verzorgen. Dat deden we met ons gordijnrail Concertino trio en de rest van de tijd met het gordijnrail Concertino duo met eenvoudige Concertino's. We kregen na afloop bloemen voor het eerst van ons leven. Een kleine attentie als invaller bij amateurorkesten had ik al wel eens gehad, maar nu dus bloemen als veelgevraagd solist/ amateurkrasser. Eerder hadden we al eens op een school opgetreden, maar klinkt het 1e akkoord al vals. Nu ging er ook wel het een en ander mis, dus ben ik benieuwd naar jullie vernietigende recensies. Bij de meeleesfilmpjes is het commentaar vaak negatiever en het duimengemiddelde lager, maar dan heb je ook meer kansen om het beter te krijgen en kan je verschillende minder slechte audiostukjes in het eindfilmpje monteren. Wel wordt je dan meer op je vingers gekeken met de noten erbij dan de live-beleving die anders is en ik bijvoorbeeld meer kritiek op m'n streek krijg en foutjes minder opvallen omdat je niet alle nootjes ziet.