Ja, helemaal gelijk!!Willeke_D zei:Dat is dan € 0,58 per uur![]()
Voor een middagje spelen op zo'n kostbaar instrument ben je dan nog geen €2,35 kwijt.
Mwah, is te doen toch?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, helemaal gelijk!!Willeke_D zei:Dat is dan € 0,58 per uur![]()
Tsja, nou staat er echt niets meer in de weg tussen mij en de Stradivari. Voor wat er in mijn spaarvarken zit moet een paar weken er toch wel inzitten. Kan iemand `m even bij me langs brengen?Oosterhof Vioolbouw zei:Ja, helemaal gelijk!!Willeke_D zei:Dat is dan € 0,58 per uur![]()
Voor een middagje spelen op zo'n kostbaar instrument ben je dan nog geen €2,35 kwijt.
Mwah, is te doen toch?
Een Stradivarius doet tegenwoordig wel wat meer dan €20.000,= dus daar kan ik hem je niet voor lenen.jos22 zei:(.....) Tsja, nou staat er echt niets meer in de weg tussen mij en de Stradivari. Voor wat er in mijn spaarvarken zit moet een paar weken er toch wel inzitten. Kan iemand `m even bij me langs brengen?
€ 20.000 euro gedeeld door 25 jaar is € 800 euro per jaar.Oosterhof Vioolbouw zei:Wanneer je alles bekijkt over een lange periode is de aanschaf van een instrument van €20.000,= over die 25 jaar waarmee je erop speelt natuurlijk ook bijna niets per dag: ik kom op €0,58!! (bij 4 uur per dag gedurende 340 dagen per jaar)