Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas was de eigen bijdrage 50%, rond de €1000 als ik me goed herinner, en dan ga je niet even aan ander merk uitproberen voordat je zeker weet dat er een oplossing mogelijk is.Frits zei:M.a.w. misschien moet je een ander type apparaat hebben?
Ik heb even de moeite genomen het internet op te gaan en eens te kijken wat er allemaal over bekend is. V.w.b. strijkers in een orkest heb ik onderstaande gevonden:jaap zei:(.....)
Nog iets.
Je ziet in orkesten toch wel vaak wat oudere violisten zitten.
Ik vraag me af, zijn dat de overgebleven oudjes waarvan het gehoor niet achteruit is gegaan?
Of hebben zij wel apparaatjes maar doen ze ze er tijdens het spelen ook uit met als gevolg dat ze in de pauze voor hun collega's constant hun hand achter het oor moeten houden?
(.....)
gr. jaap
Ik reageerde op een vraag die door jou werd gesteld:jaap zei:Bedankt voor de moeite Frits al gaan die artikeltjes meer over hoorbeschadigingen tijdens het spelen.(.....)
Overigens heeft Siemens in haar productenpakket wel een soort afstandsbediening waarmee je zelf het gewenste programma kunt selecteren en waarmee je de versterking, filtering, ruisreductie en dergelijke kunt instellen met het apparaat in je oor. Dat lijkt me de allerbeste optie, maar waarschijnlijk bere duur.jaap zei:(.....)
Nog iets.
Je ziet in orkesten toch wel vaak wat oudere violisten zitten.
Ik vraag me af, zijn dat de overgebleven oudjes waarvan het gehoor niet achteruit is gegaan?
Of hebben zij wel apparaatjes maar doen ze ze er tijdens het spelen ook uit met als gevolg dat ze in de pauze voor hun collega's constant hun hand achter het oor moeten houden?
(.....)
gr. jaap
Ik weet ook niet of Jaap nog wel 'onder ons' is.Maria welkom op het forum.
Ik denk niet dat Jaap dit zal lezen, want sinds 15 dec. 2013 is hij niet meer op het forum geweest.
Ja dank je Tobias.Ik weet ook niet op Jaap nog wel 'onder ons' is.
Het moet zijn OF Jaap. Gewoon even opletten Frits, het is heel gemakkelijk.Ik weet ook niet op Jaap nog wel 'onder ons' is.
Oh! Niet hier ook beginnen Tobias! Iedereen maakt wel eens schrijf of typefoutjes.
Je hebt gelijk Tobias! Ik wilde even testen of je nog bij de les was.Het moet zijn OF Jaap. Gewoon even opletten Frits, het is heel gemakkelijk.