Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is wel gelijmd met de witte houtlijm, maar dat mag hier.
Viool: gewoon een touwtje (of beter, zo'n ijzeren hanger wat verbuigen) met een lus en een spijker, kun je 'm ophangen aan de krul. Stok ernaast aan een tweede spijker. Is nog makkelijker te maken Hans, dan zo'n kist. Met een cello zou dat eigenlijk toch ook moeten kunnen....Wat dacht je ervan dit voor je viool te maken? Dan staat je viool klaar voor het grijpen. Alleen nog wel iets voor de strijkstok bedenken.
En tegen het stof kun je er altijd nog een mooi kleed overheen doen. Of je laat af en toe de rijstkorrels het werk doen.
of heb ik wellicht een kleine maat.
Ja, ik probeerde alles en kan er nu mee uit de voeten.Ik begrijp dat er bij de Hercules nog iets te verschuiven valt zodat het voor verschillende maten cello is aan te passen (dacht ik dus). Je hebt geen Herculesstandaard speciaal voor kleinere maten celli, dus je moet het met die uitschuiffunctionaliteit zien aan te passen dat je pin wel uitgetrokken kan blijven. Waarschijnlijk heb je dat allang uitgeprobeerd en is die uitschuifmogelijkheid onvoldoende. Voor jou is het juist okee dat je de pin weer moet intrekken, dus is er geen probleem, slechts verbazing.