Hier kun je toch goed zien dat ze behoorlijk oud is. Eens zal ze toch tot besef moeten omen dat ze niet meer kan wat ze vroeger kon. Dat is nu eenmaal zo. Lijkt me ook geen schande om dat te moeten constateren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er staat "ze treedt feitelijk niet meer op" en wat er met "feitelijk" wordt bedoeld is niet geheel duidelijk. Ze treedt misschien voor zichzelf op als ze voor de spiegel speelt?Ze geeft ook geen concerten meer staat er in de tekst.
Ik treed al jaren voor mezelf op. Het bevalt me uitstekend. Als ik klaar ben met spelen, maak ik zelfs een buiging naar mijn spiegelbeeld en neem het applaus in ontvangst. Ik heb namelijk nog een oude plaat met applaus erop. Alleen de gage blijft uit, maar dat is dan ook het enige.Er staat "ze treedt feitelijk niet meer op" en wat er met "feitelijk" wordt bedoeld is niet geheel duidelijk. Ze treedt misschien voor zichzelf op als ze voor de spiegel speelt?