G
GuitarEbb
Guest
Kben benieuwd wat jullie ervan vinden...Ik heb geen lessen en leer alles op gehoor.
Zeg maar wat je dr van vind.
Zeg maar wat je dr van vind.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is eigenlijk hetzelfde verhaal als de situatie waarin de pink onder de hals staat: bij de wat snellere nootjes zal de pink een grotere afstand moeten afleggen en dat kost tijd, te veel tijd. Laat alle 'ongebruikte' vingers een ietsje boven de snaren staan, zodat ze in de startblokken staan wanneer ze nodig zijn!GuitarEbb zei:Hartelijk dank voor de reacties! Dat mijn pink nu in de lucht staat...Is dat wel goed? Dat van onder hals kan ik begrijpen. (.....)
Ik ben een absolute beginner op mijn cello, maar ik heb heel veel aan "" mijn"" concervatoriumstudente, die heel inspirerend is en heel goed les geeft !chrish zei:Als beginner zou ik geen conservatorium student als leraar nemen, niet omdat ze zelf nog moeten leren, want met de huidige maatstaf kun je vrijwel alles al voordat je toegelaten wordt. Lesgeven wordt niet geleerd, je bent niet voor niets "erkend docent" dat is een extra studie. Zelfstudie zou ik ook nooit aan beginnen, je houdt de stok verkeerd vast, pink wijst naar de maan en je tilt alle vingers op als je de 3e of 4e vinger speelt. Deze fouten gaan erin zitten en krijg je er heel moeilijk weer uit.
Ik heb juist de voorkeur aan een concervatoriumstudent. Juist omdat deze helemaal 'vers' is en alles haar wordt geleerd. Alle trucjes die zij te horen krijgt van haar docenten, om iemand les te geven of om bijvoorbeeld loopjes erin te krijgen, kan ze zo makkelijk aan haar leerlingen doorleren.chrish zei:Als beginner zou ik geen conservatorium student als leraar nemen, niet omdat ze zelf nog moeten leren, want met de huidige maatstaf kun je vrijwel alles al voordat je toegelaten wordt. Lesgeven wordt niet geleerd, je bent niet voor niets "erkend docent" dat is een extra studie.