Wellicht een handige tip; Zijn jullie bekend met muziekpolis? Dit is een unieke soort verzekering speciaal voor instrumenten! Voor meer info: http://www.muziekpolis.nl
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt op de site van deze meneer niet opmaken of hij (veel) goedkoper is dan een andere verzekeraar:Te Duur! Vergelijk maar met Robert M. Blom: uitstekende verzekeraar voor eigenaren van strijkinstrumenten.
Als je wat langer wacht zet het systeem er 'vanzelf' een datum bij. Wanneer er 'gisteren' of vrijdag' staat is het bericht nog te recent. Berichten die op dezelfde datum zijn geplaatst worden getoond in volgorde van aanmaak. Het tijdstip lijkt me niet relevant. Ik kan daar trouwens ook niets aan veranderen want dan moet je ingrijpen in de programmatuur.Onder berichten op dit forum staat een tijdsaanduiding van verzending. Is het ook mogelijk bij elk bericht datum en tijdstip te zetten? Met "zaterdag" of "gisteren" kan ik weinig. Dus gewoon " 19 juli, 20.12 uur". Zoiets.