Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onze beheerder doet nog zijn best om deze vinding te plaatsen, hij komt tot de slotsom dat het hem een onzin ontwerp lijktOm met Sonneveld zaliger te spreken: er wordt wat afgeprutst........
Ik begrijp het niet: het onderwerp is hier op mijn verzoek door jou zelf opnieuw opgevoerd. Is dus geenszins verwijderd!Onze beheerder doet nog zijn best om deze vinding te plaatsen, hij komt tot de slotsom dat het hem een onzin ontwerp lijkt
Maar wat doet U, deze vinding zonder uitleg meteen naar de prullenbak verwijzen, Jammer, ik had meer van U verwacht.
Ik bedoel de uitvinding van de resonantiebalk Frits. Jij hebt je verdiept in het onderwerp en geeft daarna als commentaar dat je die resonantiebalk onzin vind.Ik begrijp het niet: het onderwerp is hier op mijn verzoek door jou zelf opnieuw opgevoerd. Is dus geenszins verwijderd!
Ik heb het in #2 ook niet over een onderwerp wat mij onzin lijkt, maar over het ontwerp! Dat is iets geheel anders. Een kwestie van goed lezen dus.
Ik heb in mijn commentaar (#2) geschreven waarom ik vind dat deze vinding (ontwerp) onzin is.Jij hebt je verdiept in het onderwerp en geeft daarna als commentaar dat je die resonantiebalk onzin vind.
U heeft gelijk heer Boon, ik ga schelpen zoeken.Er wordt in dit land niet alleen wat afgeprutst, maar ook wat afgezeurd..... Ga iets nuttigs doen heren!
Ja.Bij Callantsoog zeker?