Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moest de leuke Verona strijkersdagen van dit jaar cancellen, vind ik jammer! Ik heb zo ontdekt dat ik dit jaar een te krappe budget en te krappe tijd heb dat ik niet eens op vakantie kan (ook niet in de zomer). En ook nog ben ik een nieuwe leraar aan het zoeken omdat ik vind dat mijn huidige leraar niet meer aan mijn wensen voldoet.beginneling zei:Hallo Vanechza,
Ik had wel begrepen hoor dat je berichtje voor iedereen was bedoeld..
Over Verona Musical: jij kijkt natuurlijk anders naar een website dan een leek, ik vond het nog wel meevallen met de rommeligheid.
Maar ik moet ze toch nog bellen dus dan zal ik het nog een nauwkeurig navragen hoe het zit met die opmerking op de site en het beginnersniveau. Voor mij was het ook gemakkelijker om te beslissen omdat ik hoorde dat iemand voor de derde keer meegaat en dan verwacht je toch wel dat het goed is opgezet.
Leuk als je zegt dat ik het wel meevalt met mijn tempo, eigenlijk vind ik ook dat we al veel gedaan hebben in ruim twee maanden tijd, Bijna twee boeken uit, de vierde vinger al gehad en ook boogjes. Maar ik blijf het gevoel houden dat ik o.a. qua strijken geen goede basis heb dus daar wil ik in de privéles veel aandacht aan besteden. (a.s zaterdag de eerste proefles!)
groetjes Marianne