Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heeft ze misschien wel Violenritus, dat is een allergie.Dank Remi
Ik denk dat het inderdaad verstandig is om eens langs de huisarts te gaan. Het rare is dat ze enkel dat probleem heeft terwijl ze viool speelt.
Greet
Maar het euvel doet zich steeds voor wanneer er viool gespeeld wordt.Harsallergie openbaart zich als een irritatie aan de luchtwegen of een huidaandoening bij direct contact van hars met de huid (wellicht in sommige gevallen beide). Jeuk in de onderbenen is dan toch wat minder voor de hand liggend.
Het was vandaag nog in het NOS-journaal, het ging over het taboe op blessures op conservatoria en in orkesten.Als je flink oefent op een dag en verkeerd staat krijg je blessures. Kijk maar naar mij.![]()
Ik heb echt heel veel gespeeld, allerlei concerten en uitvoeringen.
Dagelijks veel gespeeld. Nooit last gehad. Het enige wat ik kreeg was een rode plek onder de kaak als contactpunt met het kinstuk. Daar heb ik toen een zachte opgevouwen doek tussen gelegd en toen was het over.
Ja, vooral fruitig, wat het dan ook wezen moge.Waarschijnlijk was jij toen nog jong, fruitig en soepel!