Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zeg, dat was me nog niet eens opgevallen. Staat ook niet mooi. Zou een nieuw kielhoutje opmoeten.koffienee1 zei:Bovendien, als ik naar G-snaar kijk, zie ik dat die de wang raakt. volgens mij komt dat de klank niet ten goede.
Inderdaad zo'n label komt ook voor. Je kan hem volgens mij vinden in "Violin Makers of Holland, Part II", Ernest N. Doring, Violins & Violinists, July-August, 1950, 1950.Oosterhof Vioolbouw zei:Ja, en dan ook nog Ao i.p.v. A°!!
De enige reden, die ik heb, is dat ik helaas geen foto's heb. Het label zoals ik het heb weergegeven, kan je ook vinden in Cuypers violen. Er zijn ook instrumenten van hem bekend zonder enig label.Oosterhof Vioolbouw zei:Ja, maar daar was natuurlijk een reden voor om het niet te doen!![]()
Maar dat is dan nog steeds iets geheel anders dan: 'Caupers', toch?Alexander zei:(.....)
Cuypers gebruikte ook wel het label 'Johannes Cuypers fecit s'Hage 1778' (zonder aanhalingstekens). Hij had blijkbaar geen vast label.![]()