Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus op dit moment is er geen sprake van aanbieden tot verkoop?Hallo meneer,
Ja ik probeer een beetje hoogte te krijgen van de viool, omdat ik overweeg hem te verkopen en ik geen idee heb van de waarde
Ik denk dat wazige foto's met nauwelijks of geen details niet uitnodigen tot een reactie over de identificatie van een instrument. De enige reacties die dan waarschijnlijk geplaatst zullen worden is dan dat de boel te vaag is om er iets over te kunnen zeggen. Dat moet dan voor de topic-starter genoeg zijn om óf een hernieuwde fotosessie te maken en zijn/haar mobieltje te laten liggen, óf het is te veel moeite en dan hoor je er nooit meer wat van terug.Liuwe, de hals is wel vervangen, zie bovenaanzicht van de sleutelkast.
Van de crafting van de sleutelkast/krul s helaas geen foto.
misschien eens richtlijnen opstellen voor het plaatsen van foto's voor een dergelijk onderwerp.
Idee is prima, maar wie ben ik om een advies uit te brengen over diafragma, belichting om reflectie te voorkomen, achtergrond, witbalans, vermijden van flits etc.? Volgens mij moet je daarvoor de experts aan het woord laten. Michael Darnton? Maar ja, dat is weer in het Engels!Frits,
Als we een advies uitbrengen voor het maken van foto's voor de identificatie van een instrument.
Gewoon een kleine richtlijn over het hoe en wat en waarom we bepaalde kenmerken graag willen zien.
Het is maar een idee.
Remi
Ondanks de slechte kwaliteit van de foto's is toch duidelijk te zien dat aan weerszijden van de krul, beide wangen een lijmnaad vertonen die ontstaan zijn door het 'craften' (verhalsen) van de krul. Daar kan geen misverstand over bestaan.(.....) hals en krull zijn niet vervangen dit is orgineel hals met krull.ik daar een scheurtje zittenbij de stemsleutel . maar leuke viool
gr moos