Muzirene
|♫♫|♫
Ik heb geen flauw idee waar je een IP adres kunt vinden, hoe je die kunt vinden van een gebruiker van het forum. Maar ik denk niet dat Vlindertje ook Tobias is. Want het is geen flauwekul waar ze over schrijft. Ik herken het harsprobleem en ik kan me ook voorstellen dat er iets met de koffer is dat iets op de snaren rust. Ik maak dit soort dingen vaak mee met leerorkestleerlingen. En ik denk dat Vlindertje helaas via internet een goedkope viool heeft gekocht.
Stel dat Vlindertje inderdaad geen Tobias is (en wel toevallig bij hem in de buurt woont misschien), dan zijn deze wantrouwende reacties ook niet echt fijn. Je jaagt mensen weg! Ook geef je de indruk dat wat ze schrijft, niet serieus genomen moet worden. Ik zou als beginnende violist me dan echt niet prettig voelen.
Stel dat Vlindertje inderdaad geen Tobias is (en wel toevallig bij hem in de buurt woont misschien), dan zijn deze wantrouwende reacties ook niet echt fijn. Je jaagt mensen weg! Ook geef je de indruk dat wat ze schrijft, niet serieus genomen moet worden. Ik zou als beginnende violist me dan echt niet prettig voelen.