Onderwerp Gesloten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen zijn er niet in geïnteresseerd, dat klassieke muziek van alle tijden is. Zij willen luisteren naar hun muziek al klinkt die als de pomp van mijn wasmachine. Dat hindert hen niet. Mij ook niet. Als ik er maar niet naar hoef te luisteren.Lauriintjeh zei:Deze oproep richt ik dus tot jullie allen,, om al die DOMME mensen het TEGENDEEL te bewijzen.
Maar ik geloof dat we alleen het tegendeel kunnen bewijzen,, als we laten ZIEN ,, dat er niet alleen mozart uit die klankkasten van ons kan komen.
Ik hoop dat er hiermee,, een beetje meer mensen,, is gaan nadenken.
Waarom kicken op muziek? Waarom een hele zaal enthousiast krijgen?Lauriintjeh zei:Beste Chrish,
Je hebt volkome gelijk in wat je zegt.
Maar jij denkt direct aan gedreun, waarschijnlijk bedoel je hiermee hardcore,hardstyle,tecno,tecnofibre, electronic,electro,hard-electro,tectonic, mettlecore, en ga zo verder.
En toevalleg weet ik hier alles over.
Jij kunt het misschien wel hedendaags gedreun noemen, maar het is toevalleg wel de muziek waar heel de jeugd op kickt.
En je hebt nattuurlijk helemaal gelijk dat ze daar klassieke muziek in verwerken dus waarom zou je het zo negatief zien?
Ik heb ervaring genoeg dat er in die muziek soms viool of cello komt al hoor je het soms minder zuiver.
Ik zal jullie zeggen, klassiek is niet ouderwets maar de populaire muziek op dit moment is evenmin hedendaags gedreun.
En toevalleg kickt wel heel België op de -door jullie uitgevonden- Nederlandse hardcore.
Ik zie dat dit onderwerp niet past bij dit forum aan jullie reacties te zien.
Daarom zal ik het binnen een paar dagen dan ook verwijderen.
PS: viool en hedendaags gedreun gaan perfect samen makker
Het vioolspel dat jij bedoelt is niet echt het vioolspel dat hier bedoelt wordt. Viool in moderne dance is meestal ook geen viool maar een sample die klinkt als een viool. Naar mijn mening is het dan ook niet echt vioolspel maar meer de klank.Lauriintjeh zei:Beste Chrish,
Je hebt volkome gelijk in wat je zegt.
Maar jij denkt direct aan gedreun, waarschijnlijk bedoel je hiermee hardcore,hardstyle,tecno,tecnofibre, electronic,electro,hard-electro,tectonic, mettlecore, en ga zo verder.
En toevalleg weet ik hier alles over.
Jij kunt het misschien wel hedendaags gedreun noemen, maar het is toevalleg wel de muziek waar heel de jeugd op kickt.
En je hebt nattuurlijk helemaal gelijk dat ze daar klassieke muziek in verwerken dus waarom zou je het zo negatief zien?
Ik heb ervaring genoeg dat er in die muziek soms viool of cello komt al hoor je het soms minder zuiver.
Ik zal jullie zeggen, klassiek is niet ouderwets maar de populaire muziek op dit moment is evenmin hedendaags gedreun.
En toevalleg kickt wel heel België op de -door jullie uitgevonden- Nederlandse hardcore.
Ik zie dat dit onderwerp niet past bij dit forum aan jullie reacties te zien.
Daarom zal ik het binnen een paar dagen dan ook verwijderen.
PS: viool en hedendaags gedreun gaan perfect samen makker
Helemaal mee eens, want ik ben geen liefhebber van popmuziek, geef mij maar een mooi stukje klassiek!Alexander zei:Ik denk niet dat de hele jeugd kickt op popmuziek. Ik heb heel veel middelbare scholieren om me heen in familie en in de buurt waar ik woon, die klassieke muziek prachtig vinden.
Dat is ook een kwestie van het bij je opvoeding meekrijgen van een gevoel voor kunst en cultuur.![]()