Henri Vieuxtemps
♫ ♪
2 foto's met verschillende kleding die nog een beetje scherp waren:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had nog wat opnames gemaakt met m'n fototoestel, dat ook kon filmen. Beeldkwaliteit is niet geweldig,-ik had beter m'n HD camera kunnen meenemen-, maar geeft een goede indruk van de avond. 10 duimen naar beneden en 6 omhoog op dit moment. Wordt niet erg gewaardeerd op m'n YTkanaal.
Misschien werd er ook beoordeeld op haar vioolspel en dat komt pas op de tweede plaats.Dan bedoelen ze vast eerder de beeldkwaliteit, dacht ik zo..Knap werk die dansshow met nog vioolspel!
Wil je hier zeggen dat vioolspelen en show niet samen kan? Ik zie dat ze zoveel mogelijk dansbewegingen en de loop van ritme en melodie op haar viool zoveel mogelijk bijelkaar laat passen.Het is een grote show en heeft weinig van doen met vioolspel.
Nee, in mijn visie is dit meer ballet/dans dan vioolspelen.
Maar daar zullen we niet uitkomen, omdat blijkbaar mijn perceptie van wat viool spelen dan moet zijn heel anders is dan die van jou.
Misschien werd er ook beoordeeld op haar vioolspel en dat komt pas op de tweede plaats.
Het is een grote show en heeft weinig van doen met vioolspel.
Mijn dochter had vandaag een beetje een dipje met vioolspelen. Ik heb haar YT videos van Lindsey laten zien. Ze vindt het geweldig. Het is echt zo'n meisje waar mijn dochter tegen op kan kijken. Hippe muziek en dansen erbij. Wat wil je nog meer!? Mijn man was ook blij, hij heeft niet zoveel met muziek, maar met zo'n leuk koppie op tv wil hij wel even wat video's mee kijken.
Ik kende ze eerst niet eigenlijk, ik zag het op dit forum voorbij komen. Het ziet er leuk uit het geheel. Ik kan er goed naar luisteren als zijnde achtergrond muziek. Als ik zin heb om wat dieper in een muziekstuk te duiken kies ik toch liever klassieke muziek.![]()
In Dordrecht bij een cellogebeuren heb ik eens het actieve forumlid Marcelita ontmoet.
Zo summier zijn ze nou ook weer niet gekleed. Het zijn jonge meiden in soms korte broek of korte rok of lange rok als je de foto's hierboven ziet. De melodieen die ze spelen is natuurlijk geen grote klassieke muziek, maar is wel eenvoudiger te begrijpen voor een breder publiek. Verder speelt het showelement een rol, zoals een dansje en pirouette bij Lindsey met viool of tijdens de show van kleding wisselen wat Lindsey Stirling wel doet, terwijl Taylor Davis het hele concert in dezelfde outfit speelde. De enige marketing zijn hun goede kijkcijfers op YT. Vergelijk het met Andre Rieu. Eenvoudige walsen en polka's, "licht" klassiek voor een breder publiek, maar als mensen die muziek leren begrijpen en waarderen maken ze ook eerder de overstap via internet naar "zwaar" klassiek.Alles lijkt met sex te moeten worden verkocht.. anders loopt het niet. Artiesten staan in hun ondergoed op het podium omdat ze anders niet genoeg opvallen..
lles lijkt met sex te moeten worden verkocht.. anders loopt het niet. Artiesten staan in hun ondergoed op het podium omdat ze anders niet genoeg opvallen..