Beste Bert, een "dank je wel" voor je opbeurend welkomstwoord.... Het heeft me wel m'n hele nachtrust gekost maar door het verder natrekken van voorgaande interventies van Maarten123 op deze site kan ik er met zekerheid ook een fysiek persoon opplakken.
Het gaat om XXXXX, een amateur cellist uit het H. die in "onderaanneming" voor XXXXX in H. het internet afschuimt op zoek naar koopjes, vooral cello's, die dan bij XXXXX opgelapt worden en aan "democratische" prijzen aan de man worden gebracht. Deze man heb ik een 3tal maanden geleden de deur gewezen omdat ik het kotsbeu was om voor hem 10tallen stokken te verharen..., omwinding en duimleertjes monteerde hij wel zelf, verschillende viool en cellokammen te snijden (met m'n naam op)..., de benodigde snaren moest ik niet monteren want die kocht hij dan weer zelf op internet. Ik "mocht" dit doen omdat ik goedkoper en een hoger niveau had dan z'n "generaal", maar kon zo geen afgewerkt product leveren maar dat wel aan mij gelinkt werd. Deze XXXXX is een ordinaire nestbevuiler die illegaal 'n handeltje opzet via internet en z'n broodheer. Misschien zijn er hier wel mensen die via hem iets gekocht hebben? Een kat maakt vreemde sprongen als ze in 't nauw gedreven wordt, het is jullie waarschijnlijk wel bekent dat XXXXX een 3tal jaren geleden een tweede zaak had geopend in M. die ondertussen al weer gesloten is. Z'n xxxxxx zaak lijkt ook 'n zinkend schip als ik de vertegenwoordigers mag geloven van de groothandels, zij hebben 'n kijk op wie in 't rood staat hé. Ik heb alles met betrekking tot Maarten123 uitgeprint en zal dit overmaken aan het gerecht ter aanvulling van m'n dossier..., ditmaal niet meer tegen "onbekenden". Dus, wat mij betreft mag deze onverkwikkelijke zaak naar de riool verwezen worden en ik hoop in 't vervolg met positieve berichten een bijdrage te kunnen leveren aan deze site die liefde voor strijkinstrumenten uitstraalt maar U zal begrijpen dat ik eerst deze rotzooi uit de wereld wil. Met vriendelijke groeten, Ludo Wevers.