Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fenomenaal, diepgaand, wonderbaarlijk ..... .Deze vind ik zooo indrukwekkend.
Ik vind dit mooier nog dan de uitvoering met viool
Ik vind deze uitvoering met cello prachtig -even afgezien van de naar mijn mening te grote nagalm in de opname- maar hij haalt het niet bij de uitvoering met viool van Itzhak Perlmann (vanaf 0:50):Ik vind dit mooier nog dan de uitvoering met viool.
Aangepast. Dank voor het melden.De link doet het niet...
Wat me eerder al eens opviel: Luka (en ook met broer in 2Cellos) speelt vaak met een microfoon ervoor, het geluid gaat versterkt de zaal in. Tikkeltje 'electrische' klank en het spreekt me niet zo aan in zo'n akoestische setting....... -even afgezien van de naar mijn mening te grote nagalm in de opname- maar .......
Wat me eerder al eens opviel: Luka (en ook met broer in 2Cellos) speelt vaak met een microfoon ervoor, het geluid gaat versterkt de zaal in. Tikkeltje 'electrische' klank en het spreekt me niet zo aan in zo'n akoestische setting.
Ik blijf de indruk houden dat het geluid hier versterkt de zaal in gaat, maar we kunnen het niet nagaan. Ik kreeg die indruk eerder ook van 2Cello's. Als mijn indruk klopt: ik zou het als geluidstechnicus zo willen doen dat de zaal eigenlijk niet hoort dat het versterkt is, heel subtiel.Ik denk dat het gewoon een opname microfoon is, wel is het geluid van de cello volgens mij veel harder ingemixt en heeft een kunstmatige galm gekregen.
Ik blijf de indruk houden dat het geluid hier versterkt de zaal in gaat, maar we kunnen het niet nagaan. Ik kreeg die indruk eerder ook van 2Cello's. Als mijn indruk klopt: ik zou het als geluidstechnicus zo willen doen dat de zaal eigenlijk niet hoort dat het versterkt is, heel subtiel.
Hoe dan ook, in de opname klinkt veel galm.
Zij doen het vaker (zo lijkt het). Bijv.:.... Dan ben ik wel benieuwd waardoor je die indruk blijft houden. ....
Inderdaad, heb dat ook wel meegemaakt. Ik denk dan dat die mensen niet begaan zijn met 'hun' muziek, anders zouden ze het wel laten. "Blijf toch gewoon weg", denk ik dan wel eens. Je verpest het voor een ander.(.....) Helaas begint bij een concert het applaus vaak voor de slotnoot uitgeklonken is...