Het is net echt...
Wauw wat een kunstwerk zulke kleine viooltjes maken! (is een viool maken op zich ook al)
Wauw wat een kunstwerk zulke kleine viooltjes maken! (is een viool maken op zich ook al)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, als er stemsleuteltjes in zitten en een staartstuk alsmede een kammetje en daarna snaartjes, komt er echt geluid uit! Ik bedoel te zeggen, dat het viooltje zoals de afbeelding van de heer Edwards laat zien, zeker geen geluid zal voort brengen.remi zei:Beetje jaloers, jaloers om de precisie. Maar... de dingetjes hoeven niet te klinken, er hoeft geen geluid uit te komen.
Het viooltje is gelakt en hangt momenteel in de zon te drogen. Vordert dus aardig:Maurien Bart zei:Maar eh, Frits, hoe is het met uw nieuwe uitdaging/ project? Heeft u al foto's van uw nieuwe mini viool? Ik ben in ieder geval erg benieuwd.
De dikte (diameter) van de stemsleuteltjes uitgedrukt in microns (=µm) bedraagt 1500 µm. Dit komt overeen met 1.5 mm.Maurien Bart zei:Ik ben ook erg benieuwd hoeveel micrometer dik dan zo'n stemsleutel moet zijn. Met uw stemsleutels had u al moeite Frits.