jis77
♫ ♪
Derde docent? ben je misschien een "mystery shopper" die de proeflessen van alle docenten in de buurt probeert?
Ik neem gewoon wat proeflessen om uit te vinden wie het beste bij me past
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Derde docent? ben je misschien een "mystery shopper" die de proeflessen van alle docenten in de buurt probeert?
ik was al aan het afstappen van de gratis proeflessen ... is toch een goede stap denk ik dan zo... (nu is de opzet: proefles gratis als je doorgaat, anders half geld)![]()
Dat is ook belangrijk! Héél belangrijk. Dus zoek rustig verder tot je dé klik hebt.Het zijn niet allemaal gratis proeflessen Huubmaar ik vind het wel belangrijk om een klik te hebben met mn docent
Over oefenen en sourdines: ik heb geen sourdine en er ook nog nooit mee gespeeld. Geen idee hoe het klinkt. De buren...hebben 'pech'! (nu net 4e positie dus toonladders en valsheid is ook weer terug) Ik speel op keurige tijden en ze zeggen het niet erg te vinden. Leefgeluiden!
Dat is ook belangrijk! Héél belangrijk. Dus zoek rustig verder tot je dé klik hebt.
Grijns... Ik zou geen cello willen spelen want dat kan mijn juf mij niet leren en ik wil echt geen andere juf. Dus moet het wel viool blijven. Vind ik echt heeeeeel erg.....![]()
Maar Jis, ik vind het superknap hoe je al aan het strijken bent op je grotere vriend.
Ben wel nieuwsgierig, mijn moeder is namelijk ook op latere leeftijd overgestapt op een ander instrument (nu 2 jaar terug) en zegt dat dit nu veel beter bij haar past, ook al speelt ze nog lang niet zo goed als ze eerst deed. Heb jij nu al ook (al) zo'n gevoel?
als ik wat verder ben. Wel denk ik dat de cello emotioneel gezien op dit moment goed bij me past. Ik moet wat zakken in energie en dat past meer bij cello dan bij viool![]()
Uh nee...maar ik begon op mn 7e met viool. Denk dat ik het pas kan zeggen als ik wat verder ben. Wel denk ik dat de cello emotioneel gezien op dit moment goed bij me past. Ik moet wat zakken in energie en dat past meer bij cello dan bij viool![]()
Het mooie van de cello vind ik dat je deze kunt laten huilen als je verdrietig bent en kunt laten zingen als je je prettig en gelukkig voelt.![]()
Ik neem gewoon wat proeflessen om uit te vinden wie het beste bij me past![]()
Ah, zou een reden kunnen zijn waarom ik ook beter cello zou kunnen gaan spelen.... (Toch, Marcelita?) Maar helaas, mijn hart is al vergeven...
En weet ie al welke docent het gaat worden?
3x scheepsrecht of toch nummer 1 of 2?Ja ben er wel uit denk ik.
de beweging komt helemaal uit de elleboog, terwijl het veel meer uit de schouder moet
eh...nu krijgt mn schouder het zwaar
En elleboog van je rechter arm meer naar beneden dan omhoog houden, dan komt het gewicht van je arm via je elleboog zo op de strijkstok en snaren terecht en is er geen belasting voor je schouder.